joi, 20 februarie 2014

Despre femeile ce plang dupa barbati

Sa incepem cu inceputul. Eu-s o nesimtita.
Prin natura mea de nesimtita si egoista,sufar de anumite incapacitati.
Nu inteleg prostia, suferinta inutila si idolatrizarea unui barbat.
Barbatii sunt practici si o sa le ofer credit aici, nu le place o femeie? O schimba. Scurt pe doi.
Voi ce pana mea mai asteptati? Ce este atat de greu?

Darrr nuuu. Eterna drama. Aia ce te fac sa stai in pat cu un sac de bomboane si sa citesti povesti ce te fac sa plangi. Ar da faliment producatorii de filme romantice daca femeile deodata s-ar destepta si ar deveni practice.

Nah, acuma nu-s total insensibila ( ba sunt, incerc sa fiu echitabila doar) daca macar ala dupa care ar plange vreo femeie, ar fi Printul Charles sau macar vreun miliardar, super inteligent, iubitor si dotat..La bun simt desigur :D Darrr nu. Barbatii aia minunati dupa care plang femeile in general is niste ordinari de speta 1.
Genul alora ce te combina cu vreun text de tiparul ´´Pisi hai jos textila.´´

Nah nu stiu. Eu una ca o nesimtita oribila ce sunt, imi place viata.
Dar aia buna. Gen carte buna langa mine, ceai bun, calatorii cat mai dese pe oriunde si sex de calitate.
Daca un barbat nu-mi cauzeaza probleme si se comporta ca un gentleman e posibil sa imi amintesc numele sau si CNP-ul din buletin.
 Nu stiu, in cazul in care poate, odata, intr-un viitor indepartat, o sa-l si fur si cer de sot. Nu ca vreau eu. Dar cica asa se cade,dupa o anumita varsta. E si mai usor la partaj de asemenea.

Dar trendul de peste tot care e? 

Ahhh suferinta.
Ahh visarea de toate zilele dupa un coate goale.
Ahh barbatii astia complecsi si neintelesi.
AHH eu bruta simpla ce sunt ce nu inteleg barbatii si natura feminina!

Bai ii inteleg. Barbatii mananca, se freaca, dorm si fac bani.
Cam atat exista in ceea ce le priveste complexitatea.
Ah.. au fost brutalizati in copilarie sau se prostesc singuri frecandu-se de tot ce misca crezandu-se boemi?
Problema lor, nu a mea. Eu una n-am sa idolatrizez un zeu ce nu exista.

E vreun geniu in astrofizica? Un artist recunoscut la nivel international?
O sa ii pun o intrebare din domeniu, si fascinatia mea se va opri acolo.
Pentru ca atata timp cat el respira, doarme si mananca, e tot om ca mine si..Punct.

Revenind. Mi-as dori sa cred ca un barbat este special.
Dar singurul mod in care el poate fi special este daca ma face sa ma simt speciala.
Daca rahatul in care ma aflu incepe sa miroase a flori de iasomie si sa se simta ca in rai.
Atunci da. Domnul meu, va apreciez. Restul? Sa se duca pe campii !

V-am pupat. Lasati dramele deoparte si traiti-va vietile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu