marți, 25 februarie 2014

Ce ma ingrozeste la barbati

Nu ma sperie barbatii,eu ii sperii pe ei.
Dar pana si eu uneori simt nevoia sa-mi dau palme atunci cand vad in ce stil se comporta unii.

 Poate ca, o sa prind ziua in care nu ma mai va surprinde nimic, dar pana atunci o sa ma uit mereu ca la masini straine de fiecare data cand prostia ma va soca.

Surprinsi veti fi sau absolut deloc daca sunteti femei, dar multe din dramele existentiale ale barbatilor au legatura cu femeile. ( HA! Celor ce credeau ca doar femeile isi plang zilele in pumni dupa barbati).
 Dar hai sa enumeram lucrurile de care barbatii ´´sufera´´si care pe mine personal ma ingrozesc:





Fuga dupa putere

Azi mai multi bani, maine mai multi muschi lucrati la sala, poimaine cine stie ce ilegalitati ca sa-ti cumperi ultimul model de BMW.Obsesiile ca obsesiile, dar n-ai sa vezi persoane mai fixiste ca unii barbatii atunci cand vine vorba de putere. Mai multa mereu si niciodata de ajuns.
Vor motoare puternice , femei dorite de altii si bani ca sa ii oftice pe cei din jurul lor.
Mi-ar parea rau pentru ei daca nu as sti ca-si merita soarta si mai ales ca niciodata nu vor fi fericiti.

Ca se tradeaza pentru o femeie:

O doresc si ar face orice pentru ca sa o aiba, bineinteles numai ceea ce trebuie,nu.
Unii barbatii se comporta mai urat decat niste maimute in calduri atunci cand se afla langa o femeie pe care o doresc. Ori tind sa apeleze la santajul emotional, ori se vor lauda sau ceea ce urasc mai mult, vor cauta sa-si bata joc sau sa-l vorbeasca pe la spate pe vreun amic de-al lor.

Pe principiul ala, uite ce fraier e asta prieten cu mine si uite ce smecher is eu, clar pe mine tre sa ma alegi, eu-s vreun barbat alfa.
 Am auzit de la unii barbati ca acest comportament vine si din frica respectivului ca sa nu te piarda in fata unui amic de-al lui. Deci este ideea aia, sa nu fiu eu mai fraier ca amicii mei!

Ca se vad mai atragatori fizic decat sunt

Femeile nu mananca cu zilele, trag la sala ca nebunele, se imbraca cu cele mai faine haine ca la final sa se simta tot grase si urate. Ce fac unii barbati? Isi iau burta in dotare si se simte zei.
Ar fi bizar sa incercam sa intelegem de ce barbatii se simt mult mai atragatori decat sunt.
Adevarul ne scapa de sub degete si are legatura cu instinctul masculin.
Instinctul e mereu sigur pe el si actioneaza direct.
El nu tine cont de detalii ca ´´aspectul fizic´´ ci cauta doar sa-si satisfaca dorinta.
Si daca tu esti aceea dorinta, ia-o la fuga!

Sa recunoastem.
Unii barbati ne bat cu multe.
Niciodata nu vom putea sa ii batem in nesimtire si miserupism dar macar putem incerca.
Lectia de inceput ar fi retinerea, si repetarea cuvantului de aur cand asemenea creaturi ca aia de mai sus, ne abordeaza ´´ DISPARI.´´

V-am pupat.

2 comentarii:

  1. Intamplarea face ca eu sa fi cunoscut astfel de specimene mai penibile ca maimutele in calduri, cu toate ca aveau o functie net superioara si prestigioasa, chiar in domeniul intelectual si tot ce-am facut a fost ca la randul meu sa le ironizez jocul lor languros si stupid si sa le dau sa guste din propriul venin prin insasi sarcasmul si uneori agresivul meu refuz stanjenitor pentru imaginea si stima de sine a lor in chiar fata tuturor care-i priveau cu respect la aceea vreme, surprinzator castigand mult respect si prieteni din motivul acesta. Asa ca indemnul meu ar fi: Fetelor, indrazniti sa fiti rele si rebele, ca doar o viata aveti si aceea merita traita cu patos si placere! Cheers! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Muhaha.Bine facut si consider ca si-au meritat soarta.Multi barbati traiesc cu impresia ca este normal sa te comporti aiurea si urat cu o femeie sau chiar cu proprii lor prieteni.Nu este si daca acest comportament nu este taxat,nu se vor invata niciodata.Este normal sa raspunzi cu aceeasi moneda unei persoane ce se comporta urat,barbat sau femeie. Deci bravo si mult spor in continuare :D

    RăspundețiȘtergere