luni, 3 februarie 2014

Ce fel de femeie esti?

Daca lumea este o jungla guvernata de nebuni atunci m-as vrea nebuna.
Indiferent daca ne alegem pozitia de la nastere sau daca o invatam sa o obtinem pe parcurs, lucrurile sunt clare; Traim intr-o lume cruda si guvernata de putere iar regula de aur este Condu sau Fii condus.

 Eu-s o creatura bizara. Nu-mi place sa mi se impuna ceva sau sa mi se zica ce sa fiu.
Nu ma incadrez in niste tipare anume.

Sunt opusul romantismului si sentimentalismului.
Sunt logica ,concisa si impulsiva.
Mereu mi-a placut sa fac doar ceea ce-mi face placere si nu cred in masochism.
Nu cred in tiparul de femeie sensibila ce se sacrifica pentru barbatul de langa ea ,ce-si arunca la gunoi propriile ambitii sau dorinte si care cu un zambet chinuit pe buze sta in bucatarie si coace la placinte.
Eu nu-mi vand personalitatea pentru nimeni si nimic.



Tiparul de femeie standard

Este sensibila, se sacrifica pentru altii si mereu se simte chinuita de parerea celor din jur.
Si-ar dori ca toti sa o aprecieze pentru bunatatea ei si ca barbatul de langa ea sa o vada asa cum e ea.
Dar lucrurile nu stau asa, oamenii se comporta tampit cu ea, barbatul de langa ea este betiv sau afemeiat sau nu o apreciaza iar ea in nefericirea ei se gaseste incapabila sa scape din acest iad.

Eu una refuz sa cred ca toate femeile sunt asa.
Stiti care este parerea mea?  Ca vi s-a impus sa fiti asa.
Cand erati mici vi s-a zis clar, daca veti invata sa gatiti barbatul de langa voi va va iubi, daca veti fi intelegatoare si bune cu el, el va aprecia asta, daca veti fi politicoase si bune cu cei din jur la fel ei va vor respecta si totul va fi bine.

Da? Atunci de ce totul e Iad?
Pentru ca majoritatea oamenilor nu reactioneaza la BUN.
Cu BUN niciodata nu o sa indrepti un RAU.
Asta se aplica doar Duminica la Biserica nu si in viata reala.

In viata reala, raul invinge si te calca in picioare pana urli si plangi si dupa te mai calca odata.
Asta este lumea in care tu vrei sa fii o femeie sensibila? Nu te vad rezistand prea mult.
Invata sa te iubesti cu adevarat si sa iti vezi mereu interesul propriu chiar si dintr-o relatie.
Invata sa accepti ideea ca nu este gresit sa ai dorinte si idealuri ce par egoiste dar nu sunt.

Accepta ideea ca ti s-a impus sa fii o persoana ce se sacrifica desi in mod normal intr-o relatie sanatoasa nimeni nu trebuie sa se sacrifice pentru nimeni. Ambii parteneri au dorinte ´´egoiste´´ si sunt independenti si nimeni nu cere nimanui sa faca ceva obligat sau sub pretextul ( ´´Daca nu faci asta pentru mine nu ma iubesti´´)

Eu nu sunt o femeie sensibila. Si nici nu am fost perceputa ca una.
Barbatii de langa mine si.-au luat o teapa maxima atunci cand au incercat diverse replici de agatat si tehnici de manipulare ca sa ma aiba supusa.

Eu nu pot fi supusa pentru ca nu cred in jocuri de putere.
Intr-un joc de putere eu castig pentru ca aleg sa ma simt insultata de asa josnicie.
E un principiu simplu, daca te joci cu dracu te arzi, si apoi te-am pus eu sa fii dracul cu mine?

Mi-as dori:  Ca barbatii sa inteleaga ca nu toate femeile suntem la fel si ca ele sa vada ca noi toate suntem unice si diferite si trebuie sa avem curajul sa fim cine suntem cu adevarat.

Mi-as dori ca Femeile sa inteleaga ca orice om este complex, cu bune si rele si ca sa fii Cruda si Hotarata in a te proteja impotriva cuiva ce vrea sa-ti faca rau, sau sa te trateze aiurea, nu este un pacat si nici nu te defineste ca fiind Malefica, ci te face Femeie.
O femeie complexa si puternica ce stie ce vrea si nu accepta rahaturi de la nimeni.
Gasiti-va puterea si nu va lasati doborate de vremurile in care traim.
Invatati sa fiti si crude caci aici este sursa puterii adevarate si aveti nevoie de asa ceva.
Protejati-va si traiti frumos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu