sâmbătă, 11 ianuarie 2014

Ador filmul 'Lupul de pe Wall Street'

Ok.Deci cred ca dupa mult prea multi ani in care entuziasmul si curiozitatea mea pentru filme a scazut drastic, deodata m-am gasit cu entuziasmul la cote nebunesti.

Asteptam filmul The Wolf of Wall Street ( Lupul de pe Wall Street ) de vreo 5 luni.

De ce? Pentru ca m-a captat groaznic doar din trailer.



 Revenind. Eu sufar de o 'boala'.
Mereu cand ma entuziasmez de un film in general ajung dezamagita.
Lupul de pe Wall Street ,nu a fost tot ceea ce m-am asteptat sa fie,ci de vreo 10 ori mai mult.

Stiam plotul: nuditate, sex, droguri cat cuprinde, depravare la cote maxime, umor si actiune si... cam orice nu s-a mai facut vreodata.
Fix asta mi s-a dat. Dar inzecit. Si atata umor de situatie / gesturi de ma fortam sa respir normal.

Am auzit ca multi oameni mai in varsta mai ales ar fi iesit din cinema,total oripilati de 'depravarile' din film. Pierderea lor :)) norocul meu ca pot sa vizionez asa deliciu si mai in liniste. (nu ca as fi simtit vreo clipa ca as fi fost in sala) .


Despre ce e vorba?

Despre un broker pe nume Jordan Belfort ( personajul chiar exista in realitate ) ce ajunge de jos la a fi un Stockbroker de succes pe Wall Street.

Si cum are multi prea multi bani incepe sa faca cam tot ce-i sta in minte,drogat mai permanent fiind.

Jordan este sincer cu noi...el ne spune din prima ca " Obisnuiam sa fac atatia bani incat nu stiam pe ce sa ii mai cheltui ''
Si desigur ''Era legal tot ceea ce faceam ? Bineinteles ca Nu. ''

Revenind.

Eu-s o fata finuta. Am vazut toate cele trei filme Hangover beata fiind de fiecare data,pentru a-mi intra in mood-ul necesar. N-am ras prea mult nici asa insa.
De data asta la Lupul de pe Wall Street eram treaza si radeam de nu stiam nici eu exact ce m-a apucat.Insa filmul nu este o comedie,are actiune si iti tine interesul captat.

Ajungi sa-ti pui intrebari chiar tu despre Cat de departe poate sa ajunga?
Sau... Oare tu n-ai face la fel sau mai rau ,daca ai avea atatia bani?
Raspunsul...il stie fiecare...iar restul...se pot delecta oricand la sotia lui trofeu.
Blonda si periculoasa, Naomi care ne arata.. tot..si ne duce cu gandul la Basic Instinct.

Sa-mi dau iar palme.

Ce vedem in film ?
-Droguri
-Orgii
-Fetishuri sexuale
-Multi multi bani peste tot
-Iahturi,vile,masini
-Oameni cu doua fete
-Adevarata fata a ideii de Wall Street
-Cam tot ceea ce nu am mai vazut adunat la un loc intr-un film pana acum

 Imi place ca filmul are si un caracter moralist.
Adica oricat mi-ar placea sa zic ca am ras de am murit,ca filmul e distractiv si cam atat,as minti.

Filmul are substrat intelectual.
Ti se cam arata cam cat de penibil poti arata daca te droghezi ca un handicapat ( desi o sa mori de ras vazand asta ) si apoi te invata reguli de marketing valabile si astazi,oricand.

Nici ideea de Slabiciune umana si cea de 'Chiar stii cine iti este prieten cu adevarat?' nu scapa filmului.

Daca as limita ideea filmului intr-o propozitie cred ca ar fi:

-Ce s-ar intampla cu tine si cu viata ta daca ai avea totul (foarte multi bani) ? 
 Cam cat de urat ai innebuni?

Recomand cu incredere sa-l vedeti. V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu