marți, 17 decembrie 2013

Vreau sa ma joc si sa castig

Si..incepuse atat de bine.
Vedeti se facea ca eu trebuia sa fiu impresionata de a lui infidelitate si sa incep sa-mi dezvolt vreun complex legat de propria-mi sexualitate.

Dar el nu era al meu oficial ,desi practic era mai legat de mine decat de oricare alta.

Imi stiam pozitia probabil de aceea imi permiteam sa privesc de la distanta,una ce el si-ar fi dorit-o mult..mai apropiata de a lui decadere morala,sexuala uneori chiar intelectuala.

N-am clipit nici macar un moment,pentru ca pana la urma de ce as fi facut-o?
Daca mi l-as fi dorit vreodata,el ar fi fost demult al meu,cum nu mi-l doream insa,puteam sa ii joc farsa tot lui.

Eu aveam un spectacol de vazut pe viu.
Unul ce m-a amuzat teribil si desigur ce mi-a adus un castig inzecit.

Stim ca nu suntem cuminti si vrem sa o stiti si voi.Uneori.
Revelatie noua,si femeile au instincte si unii cercetatori ar sari in sus (desi ar spera sa greseasca) ca ale noastre sunt mult mai periculoase si agresive.

Ei acum, (cu un zambet mai dubios de inocent decat cel al unei Lolite) doar nu vom recunoaste,nu?
Cunosc pe putin 5 femei ce ar pune otrava in cafeaua de dimineata a iubitului lor oricand,doar pentru o privire fugitiva a lui dupa vreo alta femeie,sau pentru alte pacate capitale de genul,aflate la stadiu de simpla idee..

Nu va speriati insa,atata timp cat primim tot ceea ce ne dorim si cum o dorim,mereu veti fi in siguranta..Cel putin temporar.

Si totusi cum incepe ..totul ?
Lucrurile acelea periculoase si delicioase numite ´´jocuri´´incep in momentul acela tentant in care unul isi neaga atractia fata de o ea si invers.Ele devin insa mult mai interesante cand ambii parteneri sunt suficienti de puternici incat sa nu cedeze..tentatiei infruptarii fizice.Din plin.

Intr-un joc ce tine de seductie..in principal regula de aur este ..sa nu existe nici una.
Cred in confuzie si in manipulare.

Nu cred in reguli,daca un barbat are chef sa se innece nu o sa ma vedeti pe mine sa-mi intrerup pilitul unghiilor ca sa-l ajut,ba chiar s-ar putea sa ii pun si un toc pe ceafa ..ca sa-i usurez --chinul.

Sunt o sensibila pana la urma.De ce sa lasam bietul om sa se chinuie,prea mult?
Si pana la urma asemenea placeri..au si ele un final.In general pentru ei.

Recunosc,stiam demult un libidinos manipulator.

Era grava situatia.
Era atat de axat in a castiga sau in a ma castiga incat era dispus sa se murdareasca si implicit si pe mine.
Apelase la cea mai josnica metoda.
Nu doar ca se daduse la cea mai buna prietena de-a mea de pe atunci dar o si convinsese sa ramana cu el.

Nu sufar de mania ´femeii fatale´´.
Nu ma intereseaza cati libidinosi am dupa mine si daca numarul lor scade,se inmulteste,aduna intr-o veselie sau tristete de inmormantare.
Insa ma afecta sa-mi vad prietena langa un barbat ce o folosea pentru un tertip de-a dreptul scarbos.
Nu-mi plac oamenii ce folosesc alti oameni,decat daca ei nu-s maturi si sinceri si o fac pe ..alte teritorii aprobate unanim de fiecare de inainte.

Prin urmare am apelat la ´´ceea ce stiu sa fac mai bine´´ cum ar veni.Manipularea.
Priviri de genul ´´Stiu ca vrei sa ma pui direct pe acest birou.Acum.Oricand´´ erau la ordinea zilei.
Fustele contrastau cu din ce in ce mai scurte,cu enervant de lungi.
Iar scopul era precis si sigur- Sa-i explodeze creierii pe toti peretii de cat de fixat va ajunge din cauza mea.-
Nu ma plang,a fost usor.Sa fi fost parul,buzele,privirile directe si umilitoare.
Un lucru e cert,s-au despartit si eu am putut sa-l calc bine de tot si chiar sa ma mai si sterg la fel de bine.
Cum merita.

Si..totusi cum se castiga intr-o situatie in care ambii parteneri sunt inteligenti,fixati pe scopul carnal precis dar prea aroganti ca sa cedeze?


Se ia o masa lata pentru ca distanta sa fie si mai chinuitor de apropiata.
Se adauga multa indiferenta in privire si sclipiri de dorinta,fugitive,de fractiuni de secunda.
Se ia o rochie ce se da usor jos,intr-o culoare inchisa.
Si se adauga o privire si mai directa si cuvintele: ´´Si,cum merge cu femeile? Pentru ca trebuie sa-ti zic ceva despre un barbat nou cunoscut.Dar nu acum.Sa mai bem ceva.Avem timp toata noaptea.´´

Orice intrebare despre ´´acel barbat´´va fi evitata.
Daca El va insista,se va raspunde cu ´´Este bun.´´Atat.
Daca intrebarile se vor duce spre cuvantul ´´relatie´´cu ´´acel barbat´´se va spune :´Niciodata nu se stie.´´(Pe un ton ce trebuie sa spuna clar,´´Sper ca masa ne va sustine greutatea´´)

Daca o face.Si o faceti.E al tau.
Daca Nu.Ai castigat dar el nu merita.
Decizia e a ta insa.

Distractie placuta.V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu