joi, 12 decembrie 2013

O manipulare masculina clasica

Hai sa incepem cu finalul.

Adica cu mine pasind hotarat pe niste tocuri sexy si ignorandu-ti total existenta nefolositoare.

Sa incepem cu mine bagandu-mi desigur suav degetele prin par, in timp ce ma plimb si ma gandesc la lucruri... diverse si cu tine salivand prea evident la vederea parului meu lung, ce-mi mangaie pielea gatului si a bratelor. Si cu mine plecand cu zgomote enervante de tocuri si craci ce vor fi mereu inaccesibili tie.


Da, imi stiu pozitia si Nu, nu ma intereseaza ca te irita prin diverse locuri a mea existenta.
Da, vreau sa ai tupeul sa ma ignori si astfel sa ma faci sa ma simt a naibii de narcisista pentru ca-mi ador imaginea asa de mult.

Vreau sa ne provocam printr-o ignorare civilizata si una mai apropiata la o cafea, eventual la o masa ce sa-mi acopere atat cracii cat si intentia-mi perfida.
Tot ce nu-ti este permis sa-mi faci vreau sa mi-o zici atat de ascuns precum ti-e dorinta de mare si respectul fata de propria-mi intelegere si inteligenta. De abia atunci eu te voi dori.

Dar in realitate lucrurile nu se vor intampla niciodata asa pentru ca tu esti un idiot iar eu prea desteapta ca sa te cred ca esti altceva.

A naibii manipulari penibile.
Ce s-a intamplat cu acea inteligenta ce este numita persuasiune si suna asa senzual?!

Care-i manipularea cea mai des folosita de barbati in zilele noastre?
- FALSUL COMPLIMENT.

Ce este Falsul compliment? Este acel compliment zis pe jumatate, adica acela ce are o parte foarte frumoasa si una foarte foarte urata. Exemplu: Esti o femeie foarte frumoasa dar daca ai mai slabi 5 kg doar, ai fi perfecta.

Sa analizam acest compliment imbecil.
Pe o parte aceasta creatura numita barbat, vrea sa-mi zica mie pe un ton de mielusel beat ca ma apreciaza enorm pentru calitatile mele fizice insa ISI DA CU PAREREA DESPRE GREUTATEA MEA.
ADICA pe romaneste ISI PERMITE SA MA JUDECE FARA CA EU SA-I APROB ACEASTA LIBERTATE.

Reactie normala in acest caz?
Pentru ca-s o Lady o sa zic doar atat : FUGITI, FUGITI CAT MAI DEPARTE.

Asemenea creatura merita arsa pe rug mai ales ca el nu va este prieten, nici macar nu va cunoaste si apoi cauta sa va manipuleze pe o slabiciune, ce a auzit el ca e tipica : neincrederea in atuurile fizice datorita presiunii din media ce ne cere sa fim cat mai slabe cu putinta.
Cu asa presiuni si un model s-ar gandi de 2 ori inainte sa-si ia cina, apoi o femeie obisnuita.

Recomand calduros sa ignorati total pe o asemenea creatura si NICIODATA SA NU CREDETI CE V-AR SPUNE. ORICE V-AR SPUNE MAI DEPARTE E DOAR O MANIERA TIPICA DE A VA MANIPULA.

Revenind.
Aceasta tehnica ma amuza.
De ce? Poate ca sufar de cinism si poate pentru ca am auzit-o prea des.
Daca ar fi sa ma gandesc la toate lucrurile auzite de la strainii ´´binevoitori´´, de a ma informa despre posibila mea evolutie spre perfectiunea ideala din raiul prostilor, as incepe sa cred ca am o problema cu: :fundul, sanii, picioarele, mainile, parul, tenul, chipul, abdomenul, forma corpului, tipul mersului meu, personalitatea mea, zambetul meu, gesturile mele.

Adica, teoretic sunt un Quasimodo feminin umblator echivalentul vreunei creaturi de la circ ce doar se minte pe sine cand pune urechea ca fraiera la oamenii ce ma numesc sexy si frumoasa cand de fapt oamenii aia de abia se abtin sa nu arunce cu pietre de cat de ingroziti sunt de mine.

Asta sau le e frica sa nu ii mananc. La cum arat, orice este posibil. Poate mi-e si foame.

Cum se realizeaza totusi aceasta manipulare?

Pai se ia o femeie (in general frumoasa si cat de cat desteapta) si se cauta sa se distruga toate acele pareri bune pe care ea si le-a format despre ea in timp, ca orice om normal.
Toata lumea stie ca femeile ce in general au tot sunt si cumva usor nesigure.(Inteligenta in general provoaca un usor sentiment de subestimare).

Manipularea de genul incepe cu complimente ...ele sunt grandioase, exagerate si spuse pe ton hilizit si dubios.
Ideea este de a provoca o usoara tulburare in acea persoana, fie ea pozitiva sau negativa.

In momentul cand acest lucru se realizeaza (manipulatorul e mereu atent la reactii) urmeaza partea a doua a´´complimentului´´si anume partea cu ´´Darrrrrr..daca..´´
Si aici multa lume pica.

DAR DACA CE?  Intrebarea este gresita, nu trebuie sa-ti pese de ce crede/gandeste un anonim.
Daca vei alege sa-l crezi, el te va ademeni si manipula pana cand o sa uiti nu doar cine esti, dar si reala ta valoare atat ca individ cat si in societate. Parerea prietenilor tai apropriati, a familiei si a tale, formate in timp despre tine este corecta. A lui NU. El nu conteaza. El este doar un vierme ce cauta sa suga de pe urma ta in o forma sau alta sau mai rau, sa-si vada un interes rapid.

Intrebarea corecta este ´´DAR daca tu totusi ai niste treburi pe la baie mai ales si eu te retin? Dar daca te-ai retrage instant.Chiar acum,acum,acum.(acum se zice pe un ton melodic enervant si ironic ca sa inteleaga tot prostul ironia)

Imi recunosc vina.
Eu una as fi maxim de fericita daca multe femei mi-ar prelua replica si ar aplica-o din prima.
Mi-s satula sa trimit la origini destul de des pe diversi barbati ce-si imagineaza ca pe fruntea mea scrie imbecila si-si permit sa-si dea cu parerea.
Lor mai ales imi permit online sa le zic si acum replica.
´´Da, sunt o nasoala maxima ce va muri singura cu o pisica in brate, care dupa ce eu nu voi mai respira, se va retrage din bratele mele si va incepe si ea sa ma manance, dar doar chipul, ca tot e naspa si ala.´´

V-am pupat. Sa nu fiti cuminti.

3 comentarii:

  1. Frumos ce ai scris insa ...
    Ce ai scris tu mai sus nu stiu daca se numeste manipulare , din unghiul meu vad doar gesturi de "barbati rupti de orgoliu barbatesc"
    Si daca vorbim de manipulare feminina , la o femeie inteligenta, nu stiu cat efect ar avea "papagalul" insa ..gesturile, da .
    O poti manipula prin gesturi false aratandu-i, ..demonstradu-i , dar intodeuna ascundem scopul principal :p

    RăspundețiȘtergere
  2. Manipularea se poate face oricum si se practica in orice domeniu de activitate,mai ales intre relatiile dintre oameni.Conteaza si ceea ce ii spui unei femei,pe principiul mi se cam rupe daca unul imi deschide usa si ma numeste 'domnisoara' daca ii simt dispretul pe dinauntru.O forma de respect se cere indiferent de scop si aia tine si de a nu subestima inteligenta celei de langa tine.

    RăspundețiȘtergere
  3. In a deschide usa unei domnisoare se numeste pespect, politete , 7 ani de acasa.... nu vreau sa ne contrazicem , orcum ..frumos articolul :)

    RăspundețiȘtergere