vineri, 20 decembrie 2013

Greata si chestii nesimtite

A fi o persoana sociabila este un fel de pacat capital.
Cred ca v-as marca pe viata daca v-as povesti toate ineptiile pe care le-am auzit pe parcursul vietii de la diversi oameni.
Nu o voi face insa.

Va voi soca,cum ador sa o fac,si va voi spune ca persoanele sociabile nu sunt persoane ce adora oamenii.
 Am o lista mai lunga decat propriile pacate,cu lucrurile ce le detest la oameni.

Nu mi-am dorit sa le detest/sa ii detest,pentru ca a detesta provoaca nervi si enervare si te macina aiurea pe dinauntru,din fericire nu ma simt macinata ci doar ma enervez pe moment si raspund corespunzator. Lucru care spre surprinderea mea si a lor,ma calmeaza oribil de mult.

Hai sa le luam insa cu inceputul.Nu-mi plac oamenii care:


1.Te urasc fara nici un motiv.

Cand asta se intampla desigur ca apare ideea aia cu ´´Daca cineva te uraste fara un motiv,fii dragut si dai unul.´´Acuma problema e ca eu-s fata de treaba si de multe ori petrec multe ore din viata absolut tampit,gandindu-ma totusi de ce cineva m-ar uri.Aceasta activitate bineinteles a avut unele rezultate si concluzii.

a) Daca e femeie problema e foarte complexa.

-In general o femeie va uri alta femeie pe considerente fizice.
Adica daca vezi una ce arata beton si mult mai bine ca tine aproape instinctiv o sa-ti doresti sa se impiedice si sa-si sparga nasul (sau fata sau capul sau picioarele alea lungi si tonice,ma rog orice!)

Problema insa la mine e ca daca eu vad o tipa superba primul meu gand este; Ce pot sa fac si eu ca sa arat macar la fel de bine? Dupa ce primesc raspunsul in general trec la treaba,nu-mi place sa ma plafonez si o vad ca o provocare maxima.Uneori daca am aflat ca ´´rezultatul´´ e efectul multor ore petrecute la sala am si felicitat-o pe respectiva.

-Se ia in calcul si situatia emotionala a respectivei ´´urate´´.
Adica daca femeia a iesit cu iubitul la plimbare si daca el da si bine ca accesoriu,inevitabil ea va fi urata maxim daca cea ce ii poarta cu atata pasiune sentimentele,este singura si cu multe pisici.
Aceasta ura desigur este absolut prosteasca si imatura.
Nimeni nu e ´´vinovat´´de situatia ta emotionala.

Intr-adevar majoritatea oamenilor chiar dintr-o relatie sunt nefericiti pentru ca nu au gasit persoana cu care au o compatibilitate perfecta,insa suntem vinovati de viata pe care o traim si de persoana pe care o alegem sa ne fie alaturi

Nu spun asta ca sa ma dau invatata,insa am avut multe relatii de-a dreptul ratate si am fost langa persoane nepotrivite,ce doar imi sugeau energia din mine in loc sa-mi dea ceva. Daca situatia mea actuala este vadit mult mai buna, este pentru ca m-am maturizat si am facut alegerea potrivita.Intr-un final.

-Situatia financiara de asemenea conteaza.Anume daca respectiva poarta niste haine foarte elegante/scumpe si pare foarte ingrijita, unele femei vor fi de-a dreptul rautacioase si vor cauta sa o judece punand un verdict crunt: ´´Are vreun mosneg pe patul de moarte asta!´´ sau cazul mai ideal : ´´Fata proasta a lui tati.´´

Nu-mi place sa gandesc asa.Nu ma intereseaza ce a facut cineva pentru bani,mai ales daca i-a obtinut intr-o maniera dubioasa,este alegerea ei si va purta povara sa personala pe viitor.

Daca in schimb persoana este privilegiata material de soarta,imi voi aminti de lucrurile invatate tocmai pentru ca eu nu am fost,de abilitatile ce le detin momentan si care-mi asigura independenta si de bucuria de a fi depasit momente foarte grele pentru a ma bucura de prezent.

b) Daca e Barbat :

- Si tu esti frumoasa. Ok. TOATE comportamentele lui vor devia de la ideea ca vrea sa faca sex cu tine.
Nu asculta prin jur,nu conteaza ce cred altii,barbatii is simpli,daca esti ´´buna´´ei asta vor si orice comportament ilogic,agresiv,psihopat de-a dreptul si marlanesc va avea ca motiv principal ideea de Sex.

-Daca nu esti musai prea frumoasa. Iar el se comporta urat si te uraste fara motiv.

1.E misogin - Sunt mai multe cauze pentru care un barbat este misogin iar una principala este ca a avut o mama oribila,scarboasa si agresiva sau o scorpie clasica si rece ce s-a comportat execrabil atat cu tac-su cat si cu el.

Alte motive pentru care un barbat poate fi misogin au legatura cu lipsa lui de educatie,marimea mica din pantaloni,frustrarile emotionale inca adanci provocate de vreo gagica din trecut ce l-a parasit/inselat/facut carpa de sters pe jos si distrus total.

Nu uita sa ai in minte mereu aceste ´´motive´´atunci cand dai de un Misogin si sa ii zambesti in fata ca sa te urasca si mai tare. :D Pana la urma pe tine chit ca nu esti fotomodel te iubesc multi oameni fix asa cum esti,pe cand pe el nu-l iubeste nici dracu.

2.Vor sa-ti intoxice existenta.

Cu totii avem probleme si este normal ca uneori sa ne descarcam sau sa cerem ajutorul.
Problema este ca sunt multi oameni ce nu constentizeaza ca au facut din prietenii lor un sac de box.

Frustrarea este o provara greu de carat.Duce la ura maxima.

Mereu m-au enervat oamenii care desi evident aveau o problema,simteau nevoia sa vina la mine si sa-si verse frustrarile pe mine,dupa ce, ati ghicit, au cerut ajutorul.
Nu suporti adevarul? Cara-te si mai exact nu te astepta sa-ti suport izbucnirile rautacioase si pline de ura doar pentru ca esti incapabil/a sa detii controlul asupra emotiilor si vietii tale.

Desi poate suna cinic si inuman in general cand ai persoane de genul in jur singura decizie inteleapta este sa ii inlaturi.De ce spun asta? Pentru ca is de parere ca in ciuda faptului ca eu mereu am avut un control destul de bun al emotiilor mele si am cautat sa ajut lumea sa o faca la fel,m-am izbit si de mai multa ura din partea lor.

Unii oameni nu vor sa fie ajutati si vor refuza interventia ta indiferent de maniera.
Lasa-i sa se dea cu capul singuri de pereti.
Dupa ce vor avea de invatat ce trebuiau sa invete poate te vor aprecia si poate vor veni inapoi calmi si mult mai maturi si umani sa te invite la un ceai si poate o sa descoperi un prieten pe viata,unul in care chiar se merita sa investesti energie.

3.Refuza sa evolueze.

Mereu am avut un principiu de viata sanatos si anume Apreciaza omul ce se comporta uman cu tine indiferent de educatie,sex si defecte/viata traita.
Consider ca asa am reusit cu adevarat sa-mi formez o maniera normala de a gandi atat despre oameni cat si despre viata.Diversitatea mi-a deschis mintea si viziunea.

M-au enervat insa mereu oamenii care mereu plangeau/isi urau viata si pe ei insine/erau invidiosi pe oricine e mai bun decat ei dar REFUZAU SA MUNCEASCA PENTRU CA SA FIE MAI BUNI.
Este un act ILOGIC total.

Vrei sa ai? Munceste sa-l ai. Principiul actiunii si reactiunii.
Nu incerci,nu te chinui,nu reusesti.Daca stagnezi clar nimic nu se va intampla.
Recunosc am adorat nebunii.Aia ce riscau maxim pentru ceva in care credeau chiar cu riscul de a pierde totul.Ei erau adorabili pe cand cei care stagnau,nu prea.

Ce era mai rau despre oamenii care stagnau insa era faptul ca ei mereu se plangeau.
Nu,nu te pot ajuta,Nu ,nu am ce sa fac pentru tine daca nu vrei sa te ajuti tu singur.
Suna crud dar intr-o lume nebuna de tot ...uneori singura maniera ca sa-ti reuseasca ceva,este sa nu te conformezi,sa fii putin nebun si sa rupi lumea in doua .

Ca sa Concluzionam.Nu-mi plac oamenii prosti.Nu fi unul si o sa te ador.Fii unul si o sa te scuip.

Pe voi restul.V-am pupat si Sa fiti extraordinari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu