luni, 23 decembrie 2013

Barbatii buni nu-s fraierii de maine

Mereu mi-a placut sa ma joc, si nu jucariile au constituit obiectele fascinatiei mele.
Intr-un joc mental, ce poate devia catre multe..si interesante lucruri. In general cineva pierde.

Mie una nu mi-a placut niciodata sa pierd, motiv pentru care n-am facut-o dar au pierdut ei din plin.

Aud des, chiar si la varsta mea ce e trecuta de adolescenta,termenul de ´´barbat rau´´ adica despre acela(viseaza multe) ce ar freca toata mobilele si implicit si peretii odata cu tine.In cel mai senzual mod. Sau nu.

Eu una nu am cunoscut ´´barbati rai´´..pentru ca m-am dovedit mai rea decat ei, insa is data pe spate zilnic de un ´´barbat bun´´.

O privire de-a lui e suficienta sa ma simt dezbracata (si sa o si fac la propriu) de secrete si inhibitii.



Imi este otrava ce are mirosul celei mai aromate si imbietoare bauturii, una ce o devorez nesatula oricand mi se ofera. Nu pe tava, ci doar in meniu.
Si sa pot sa ´´comand´´ asa ceva, mereu, ma costa, niciodata nu stiu cat si de ce.

Imi recunosc practibilitatea si raceala, de-o viata.
Nu am inteles niciodata fascinatia pentru ´´barbatii rai´´.
In general ei mereu mi-au parut a fi niste pierde vara, dubiosi si cu un viitor cat se poate de incert.

Bineinteles ca aveam colege si stiam fete ce-si vomitau amarul in alcool, si-si taiau care vena o mai gaseau intacta dupa vreun viciat, ce de abia putea sa scrie, insa eu n-am inteles niciodata comportamentul asta.
Cred ca am un egoism oribil indreptat spre satisfacerea propriei placeri.

1.Diferenta intre un Fraier si un Barbat bun.

Lucrurile is cat se poate de simple:
a) Femeile au tendinta autodistructiva de a pune stampila de fraier pe orice barbat bun pentru ele
b) Barbatii buni se cred ei insine fraieri.
Intr-o confuzie generala de genul, cine dracu mai intelege vreo ceva?
E timpul pentru niste palme profunde si izbituri la pamant. Tu peste el.
Cred ca va intelege mesajul ca ::
1.nu e fraier
2.esti constienta ca el e bun pentru tine si ca trebuie sa se ridice la nivelul asteptarilor tale

Beneficiul? O viata lipsita de nervi, stres si ulcere sangeroase ce sa te roada pe dinauntru, pentru ca omul tau cand vii de la serviciu va fi gasit ori acasa, ori la serviciu, ori cu prietenii sai. Nu in alta si nici intr-un sant mort de beat/drogat.
Eu una consider ca este un prim pas spre fericirea ta viitoare.

2.Baiat rau / Barbat rau de bun ce-i 

Baiatul rau, pentru noi astea mai cinice fuse ala cu care am invatat variatiile vaginale si sarcasmul pe paine. Servit mereu dimineata si ingramadit tot lui din plin, pentru ca era un dobitoc imatur ce stia doar o chestie sa o faca bine si atat.

Stim ca nu vom avea niciodata un viitor cu el  insa, si-l tratam ca atare, ca o jucarie noua si folositoare, damnata insa sa fie aruncata atat de noi cat si de viata in cel mai apropiat perete.
Poate ca si el isi stie viitorul dar propriul orgoliu nu-l lasa sa-si vada propria valoare.

Lucru ce ne convine, caci i-o vom arata noi din plin.

Barbatul rau din prezent este Barbatul increzator in fortele proprii, bazat intelectual si mereu mandru de femeia de langa el. Mai ales cand ea merita tot respectul.
El in trecut nu fusese nici cel mai macho si nici cel mai rau.
Si-a stiut limitele si a avut ambitie, motiv pentru care el astazi este Stapanul propriului destin si al inimii noastre.

Ne va surprinde mereu la el acea maturitate combinata perfect cu o bunatate umana dar si cu cea mai mare rautate pentru persoanele ce-i ameninta atat familia cat si si pe noi.
El va reprezenta un balans.
Pentru ca viata l-a aruncat la extreme, va sti ca indiferent cat de jos va cadea, culmile cele mai inalte sunt imediat langa. Va sti sa-si aprecieze femeia pentru ca ea-l va aprecia mereu, mai ales atunci cand merita.

Nu va considera ca este un Zeu dar va dori oricand sa fie mai bun.
Ii va lipsi aroganta de copil tipic pentru ca mereu isi va aminti ca s-a vazut odata mai jos decat este, din vina altora.
Isi va aminti ca el este extraordinar tocmai ca si-a dat timp si dovezi ce sa-i sustina increderea de sine.

Si cel mai important, va sti mereu sa nu se foloseasca de femeia sa, caci va sti de asemenea cum este sa fii folosit. Va oferi respect si-l va primi mereu inapoi.
Astfel Barbatul acesta este rau pentru noi, pentru ca el ne va obliga mereu sa fim mai bune ca sa-l meritam langa noi. Dar va merita. Din plin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu