joi, 7 noiembrie 2013

MODA sau Standardizarea pot crea monstri

A naibii obsesie.
A naibii conformare.
Ne inghesuim in haine stramte si visam la corpuri perfecte.
Perfect imbracate ma refer,caci orice mascul in viata ar ridica mana aprobator la ideea ca un corp cu forme(a se citi forme nu grasimi) este mai incitant decat unul osos dar in ´´tendinte´´.

Si totusi..imbracate ne simtim ..grase,obeze,balenute esuate si depresive.
Ne-am infometa zile intregi doar ca sa intram in acel item de imbracaminte mult visat uitand ceva esential.
Nu orice corp este la fel si nu orice item de imbracaminte ni se potriveste .

Intr-un timp nu foarte indepartat dar trecut adoram stilul androgin.
Adoram sa port cravate si sacouri masculine.
Imi vedeam esenta perfect construita intr-un corp lipsit de formele feminine dar atragator
prin delicatetea gesturilor si personalitatea purtatorului.
Un singur lucru insa lipsea din acest tablou perfect construit.
Corpul meu nu era ´delicat´´ formele mele existau si tindeau sa mi strice imaginea.

Cu nervi si ceva vointa usor mi-am activat planul de batalie.
Mi-am zis ca voi obtine acel corp dorit de oricine si atunci orice idee de MODA va fi la alegerea mea.

Nebunia o fi ea periculoasa dar nimic nu e mai periculos decat ati vedea visul cu ochii.

Privindu-ma in oglinda mi se reflecta imaginea mult dorita ca intr-un cosmar real.
Eram ceva ce nu trebuia sa obtin niciodata.
Eram ceva dorit de MODA dar detestat de propria fiinta din cauza standardizarii.
Frumusetea parea ca ceva efemer si depersonalizat.

Si atunci m-a lovit.
Adorasem ideea de STIL nu de MODA.
Imi adorasem propria esenta si reflectarea ei pe haine/imagine.
Daca era ceva ce trebuia sa accept si sa ador era doar propriul corp.

Moda e doar o unelta de exprimare nu de constrangere.
Nu trebuie sa fim ceea ce ea vrea sa ne trasforme ci ea trebuie sa se plieze pe nevoile-dorintele si egoul nostru.

Anii au trecut si corpul a ramas cu aceeasi forma tipica de clepsidra-para.
Stilul propriu imi flateaza formele si-mi scoate in evidenta calitatile.
Esenta mea e puternica si perfect reflectata in imaginea mea de toate zilele.

MODA Nu mi dicteaza viata si nici nu-mi schimba stilul.
Nu-mi pasa de colectiile nou iesite sau de hainele ce nu mi s-ar potrivi niciodata.
Ador orice item ce ma scoate pe MINE cat mai bine in evidenta si ceea ce reprezint si asa MODA si Propriul corp imi sunt cei mai buni aliati in a-mi reprezenta ceea ce ar trebui sa primeze la orice femeie : Personalitatea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu